Als je geen contact meer kan krijgen met de camera kan dit verschillende oorzaken hebben.


  • Je bevindt je met je smartphone in een ander wifi netwerk dan de camera, bijvoorbeeld vrienden of op het werk. Dit kan komen omdat het netwerk waar je je in bevindt een hoge beveiliging heeft. Maak gebruik van je mobiele internet.
  • Slechte verbinding met het mobiel internet. Bij een hoge camera resolutie is de datastroom zeer groot, zet of de resolutie van je camera lager of zorg dat je zeer goed bereik hebt met mobiel internet.
  • Je camera komt niet goed door je firewall. Zet de functie UPnP aan in je modem en forward eventueel de camera over poort 80 met een UDP protocol.
  • De camera is software matig vastgelopen. Houd terwijl de camera aan het stroomnet verbonden is de reset knop van de camera 20 seconden ingedrukt. Hierna zal de camera zich resetten en dient de installatie van vooraf aan herhaalt te worden zoals in de handleiding omschreven. Je kan het beste de camera dan ook uit de app verwijderen.


Mocht je nog aanvullende vragen hebben kun je altijd contact met ons opnemen via deze website.

Vermeld dan wel duidelijk de klachtomschrijving zodat wij je goed van dienst kunnen zijn.