De volgende dingen kunnen er aan de hand zijn:

- Je hebt je mobiele internet nog aan staan op je mobiel.  Schakel deze uit.
- Je bevind je met je mobiel niet in hetzelfde netwerk als je camera. Zorg ervoor dat je met je mobiel verbonden bent met hetzelfde netwerk als je camera.
- Je hebt na de reset van de camera de camera niet uit je app verwijderd. Verwijder deze uit de app.
- Je camera is niet op je modem aangesloten maar aan een router of extender. Sluit je camera aan op je hoofdmodem van je provider.
- UPnP (Unversal Plug and Play) staat niet ingeschakeld in je modem. Schakel UPnP als instelling in op je modem.
- Je modem heeft restricties ten opzichte van je camera. Kijk in je modem in het netwerkoverzicht, vind je camera en zet de restricties voor dit apparaat op Unrestricted.
- De reset van de camera is niet goed gelukt. Houd de reset knop voor ongeveer 30 seconden ingedrukt. Wacht daarna 2 minuten en maak de camera voor een minuutje stroomloos. Hierna zou de camera een goede reset gehad hebben. Na het insteken van de stekker duurt het ongeveer 1 tot 2 minuten voordat de camera weer compleet opgestart is.

Met bovenstaande zou je in de meeste gevallen je camera werkend moeten krijgen binnen je netwerk.
Mocht dit niet zo zijn en valt je camera nog in de 2 jarige garantie, dan kunnen we deze voor je nakijken op functioneren.
Ik kan dan een reparatie voor je aanmaken en je kan je product vrij van kosten aan ons inzenden.
Graag heb ik dan het volgende van je:
- Een kopie aankoopbewijs
- Je adresgegevens

Zodra ik deze van je ontvangen heb, maak ik een reparatie voor je aan en krijg je daarna van mij instructies hoe je product kosteloos aan ons in te zenden.

Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, dan helpen we je graag.