In het geval dat je een nieuwe modem/router hebt ontvangen of dat er wijzigingen hierin zijn geweest, adviseren we om je weerstation te resetten. Het proces om je weerstation te resetten kan variëren afhankelijk van de versie van het weerstation dat je hebt. We raden je daarom aan om de handleiding te raadplegen voor de specifieke stappen die je moet volgen om een reset uit te voeren. Het resetten van het apparaat zal het mogelijk maken om vanaf een schone situatie de installatieprocedure opnieuw uit te voeren.
Na het resetten van je weerstation, kun je de installatieprocedure opnieuw toepassen. Dit zou ervoor moeten zorgen dat je weerstation opnieuw verbinding maakt met je nieuwe modem/router en weer correct functioneert.
Voor het gemak is er een installatie gids gemaakt, zie hiervoor de volgende FAQ: https://support.alecto.nl/nl/support/solutions/articles/48001160466-ws-5500-koppelen-met-router-en-weather-underground
Mocht je tijdens het proces problemen ondervinden of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je verder te helpen en te zorgen dat je weerstation snel weer online is.