De ADI-250 werkt op het 2.4 Ghz en de meeste modems/routers doen dit ook. 

Veelal zijn modems in de meterkast aangesloten en zal deze dus zich tussen de beide units van de ADI-250 bevinden en dit het signaal kunnen verstoren.

Dit kunt u proberen als volgt op te lossen:


  • Maak het modem even stroomloos om te kijken of dit de verbinding tussen de units van de ADI-250 verbeterd. Is dit het geval, probeer het modem dan in te stellen op 5Ghz en de 2,4Ghz uit te schakelen. Als dit geen optie is Kunt u altijd proberen het modem op een andere locatie te plaatsen tussen de twee units van de ADI-250 uit.
  • Meld de units af en daarna weer op elkaar aan. Hoe dit te doen is terug te vinden in de handleiding op pagina 14 en 15.


Lost bovenstaande het probleem niet op en valt uw set nog in de 2 jarige garantie, dan kunt u deze altijd aanmelden ter reparatie via onze website. 

Uiteraard repareren we ook buiten de garantie om, de set kan dan op dezelfde website aangevraagd worden, echter kunt u bij de vraag om een aankoopbewijs op het aanvraagformulier, een blanco bestandje of een foto van het product als bijlage meesturen.


Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben dan helpen wij u uiteraard graag en u kunt dan via het dit linkje contact met ons opnemen.